Neustála práca na sebe - mi umožňuje pracovať najmodernejšími metódami a prináša nesmierny efekt klientovi, ktorého zastupujem pri predaji nehnuteľnosti na realitnom trhu.

Pamätám si na to veľmi dobre. Sedeli sme na poschodí s kaviarňami v košickom Auparku. Mohol byť tak marec 2014. Mal som po úvodných rozhovoroch o prístupe ku korporátnej značke v realitách s mojou kolegynkou, ktorá pre ňu pracovala už roky. Dohodli sme sa na spolupráci a predo mnou bola etapa sprostredkovania predaja “nehnuteľností na bývanie”.

 

Téma, ktorú som síce už poznal, ale doposiaľ nevykonával.

 

… Ako na to? Ktoré konkrétne kroky a kedy? Ako to robia tí najlepší? Ako by sa to malo robiť správne? Ako sa odlíšiť? …

 

Toto boli otázky, na ktoré som tie správne odpovede nepoznal a plný očakávania som ich chcel položiť človeku, ktorý značke, s ktorou ma spájalo ešte nasledujúcich celých 6 rokov, na Slovensku velil.

 

Stretnutie bolo veľmi príjemné a takto to aj ostalo počas celej doby do kedy sme boli spolu a myslím si, že je tomu tak aj dodnes.

 

Konkrétne odpovede na prvom stretnutí síce neprišli, ale za to prišiel návod, nasmerovanie. A to mi bohate, na začiatok, stačilo.

 

Začala sa šnúra mojich školení a seminárov, ktorá neustále pokračuje dodnes.

Také, ktoré sa mi vrylo do pamäte, bolo hneď zo začiatku, celodenné, v Bratislave. Prednášali starí fachmani, Česi a boli úžasní … zoznamovali ma s pravidlami, zákonitosťami, ako veci robiť správne a ako to robiť tak, aby som na trhu uspel. A keďže to bolo interaktívne, mal som pocit, že kolotoč mojich otázok sa bude točiť do nekonečna…

 

V máji v tom istom roku som sa ocitol na trojdennom workshope pre pokročilých o predajných zručnostiach v Prahe. Mne v tom čase bolo úplne jedno koľko to bude stáť a ako dlho to bude trvať. Prednášal fenomenálny školiteľ, s ktorým som v občasnom kontakte dodnes a vtedy som ani netušil, že odvtedy sa stretneme ešte veľa krát.

 

Mysľou som sa vtedy preniesol k môjmu mentorovi do tureckej Antálie a k asistovaniu pri predaji kobercov, keď som mu na školení mal predať “kancelársku sponku” 😄 … Učil ma filozofiu, spôsoby a zmysel tohto remesla. To je to, po čom som bol v týchto časoch “hladný”. Dodnes z toho čerpám a som za to veľmi vďačný.

 

Ako čas bežal, a filozofia sa mi dostávala hlbšie po kožu, zisťoval som, že workshopy a semináre mi už nestačia a ja som už nedostával odpovede na otázky, ktoré boli už veľmi konkrétne a vychádzali zo situácií, ktoré som pri mojich prípadoch s nehnuteľnosťami riešil.

 

Potreboval som odpovede na úplne špecifické veci … ako správne naceniť nehnuteľnosť mnou ponúkanú na trh, práve v tom konkrétnom čase a presne v tej ktorej lokalite … koľko budú ochotní zaplatiť za ňu záujemcovia a ktorí to sú - tí, ktorí presne o ňu sa budú zaujímať … kde pracujú, koľko zarábajú, aké majú záujmy, vzorce správania sa, koníčky a prečo ju budú chcieť, ako si ju budú môcť a vedieť pretvoriť na svoj obraz … aby som podľa toho vedel dosť presne vyhodnotiť, kde je maximum, ktoré by bol ochotní zaplatiť záujemca za tú moju, mnou ponúkanú, nehnuteľnosť na trhu.

 

Ako naprogramovať vyhľadávaciu Google reklamnú kampaň, ktorá by cielene oslovovala tých najviac motivovaných záujemcov. Ako správne rozpoznať typologicky záujemcu, ktorý by sa do tej mojej nehnuteľnosti zamiloval.

 

Tam spoločné workshopy nie celkom stačili. Chcelo to individuálny prístup, skúseného mentora, ciele vyhodnocovať konkrétne veci.

 

Začala éra individuálnych “kaučingov”, cielených, tímových cvičení, individuálne pobyty so skúsenými profesionálmi, ktorí sami riešia mnohé prípady, dlhé roky s výnimočne dobrými výsledkami a dostať od nich “nektár” múdrych rád nebolo len tak.

 

Cestovalo sa do Prahy, do Budějovíc, do Ostravy, na Valašsko, ale aj do Blavy, na Donovaly, do Tatier… ako na klavír … non-stop.

 

Pili sa kávy, pivá, boli debaty do neskorých hodín, popísali sa tabule, vypísali fixky … plávalo sa v bazéne, chodilo do sauny… išlo sa na túru, vyšliapali sme aj na Gerlach, keď bolo treba … vždy s mentorom, individuálne, skupinovo, prípad od prípadu. Dostať odpoveď na každú otázku, prípad, ktorý som riešil. Pochopiť a správne uchopiť tému, ktorú mi toto remeslo prinášalo a čo predo mňa do cesty stavalo.

 

Množstvo predajov a mojich klientov pribúdalo. Potrebovali sme sa vyporiadať ako tento nápor zvládať tak, aby náš klient mal vždy individuálny prístup a dostal odpovede vtedy, keď ich on práve potrebuje a ja som sa mohol zároveň venovať konkrétnym prípadom vonku v teréne. Začali sme riešiť delegovanie úloh a tímovú prácu.

 

Takou dlhodobou inšpiráciu mi bol realitný maklér na Havaji,  pracujúci pre korporátnu renomovanú značku v realitách. Skvelý maklér, patriaci medzi 1% najúspešnejších maklérov na svete.

 

Odpoveď na túto otázku o opodstatnení práce v tíme a taký “Aha” moment u mňa nastal až Barcelone, na európskom stretnutí realitných maklérov, práve tej korporátnej realitnej značky. Hoc som realitné tímy vnímal ako iný, vyššiu úroveň práce, akoby u mňa bola obava, ako  to u nás, u mňa, v mojom mikrosvete dopadne, ako sa to ujme, ako to bude fungovať.

 

Pri zapálenom prejave šéfa pre Európu korporátnej realitnej značky som pochopil, že založiť si svoj tím je pre mňa skôr nevyhnutnosť ako potreba. Stačil na to jednoduchý príklad, ktorý keď som si skombinoval s dávkou informácií, ktoré som doposiaľ navnímal, zrazu to urobilo “Cvak” a bolo to také … jednoduché ako facka.

 

Na tomto európskom stretnutí realitných maklérov som si “polopate” vypočul, že klient potrebuje riešiť otázku ohľadne realít vtedy, keď to potrebuje “on”, kedy má na to čas, priestor, chuť “on” a návrh riešenia na ňu najneskôr do 48 hodín.

 

Jednoducho, keď horí, nevoláte hasičov po požiari a neočakávate, že hasiči k nemu vyrazia za pár dní, za týždeň a očakávate, že sa im dovoláte okamžite, keď ich potrebujete. … A bolo “vymaľované” - položil sa základ realitného tímu.

 

Inšpirovali sme sa tými najlepšími, ktorým to už vtedy fungovalo, u kolegov v Prahe, načrtli sme si, ako to urobiť na naše podmienky a dnes sme celkom “piati”, ktorí sa starajú o značku “BADIDA reality”, pod ktorou slúžime našim klientom pri predaji ich nehnuteľností.

 

Tento trend vzdelávania sa, práce na sebe, vnímania realitných trendov, ktoré k nám prichádzajú takmer výhradne zo zahraničia, a najčastejšie z Ameriky, nás posúvajú v kvalite neskutočne vpred.

 

Dnes pracujeme najmodernejšími metódami, so špičkovou, svetovou technológiu virtuálneho sveta a virtuálnych obhliadok, 3D vizualizácií, ktoré dokážu realisticky vykresliť obraz bývania v nehnuteľnosti, ktorá sa ešte len stavať bude. Dokážu vykresliť obraz nehnuteľnosti po jej kompletnej rekonštrukcii, modernizácii. Dokážeme pracovať s presne a cielene nasmerovanou reklamnou kampaňou, naprogramovanou na jej záujemcu podľa presne spracovaného jeho profilu, na jeho obchodné správanie, záujmy, priority. Skrátka aj vďaka neustálej práci na sebe, dnes vieme nájsť pomerne presne toho pravého, do nehnuteľnosti zamilovaného záujemcu, pre nášho klienta, ktorému predaj nehnuteľnosti sprostredkovávame.😉🖐

Zaujíma Vás za akú cenu som schopný predať práve tú Vašu nehnuteľnosť?

Zanechajte na seba číslo. Rád Vám ZADARMO ohodnotím Vašu nehnuteľnosť.