Ako na deň otvorených dverí?

Efektívny spôsob ako predať vašu nehnuteľnosť.

 

Mám dni otvorených dverí rád. Preveria ma ako makléra, či som pripravený prezentovať predávaný rodinný dom, preveria organizačný tím, ktorý sa na takejto udalosti účastní a zabezpečuje, aby bolo všetko ako má byť. A preveria vlastne aj dom samotný, či obstojí v konkurencii ostatných na trhu predávaných domov, či sme ho spolu s predávajúcim správne nacenili, či som ako maklér urobil všetko preto, aby bol na prezentáciu najlepšie pripravený, či som správne dal všetkým potenciálnym kupujúcim a ich maklérom vedieť, že sa ten náš dom v našej lokalite predáva.

 

Je to taká malá slávnosť

Na vybraných miestach v dome, ktorými budú klienti vchádzať, sú rozmiestnené propagačné a faktografické materiály o predávanom dome, vizualizácie, bannery o mne ako maklérovi a o realitnej kancelárii, ktorú reprezentujem. V rohu beží bez zvuku video o dome, začína hrať svoj recitál muzikant a zabávač v jednej osobe, na stoloch je pripravené občerstvenie rôznych druhov, z fontán tečie čokoláda, ovocie v misiach láka a čaká na svojich hostí. Prebieha life pozývacia online reklama pripomínajúca návštevníkom, že sú očakávaní.

 

Organizačný tím je rozostavený a čaká na príchod prvých hostí. Starať sa o hostí, aby sa cítili príjemne, aby im nič nechýbalo a popritom zistiť silu ich motivácie kúpiť prezentovaný dom. Prečo sa prišli pozrieť na deň otvorených dverí. Kde a ako dlho už hľadajú ich nový dom? Čo preto už urobili a čo všetko má spĺňať, aby bol pre nich ten ideálny a vysnívaný. Tieto informácie nám poslúžia na efektívnu komunikáciu s nimi v budúcnosti. Pomôže nám ich lepšie pochopiť, čo hľadajú a predpokladať, kedy u nich dôjde k rozhodnutiu dom nakúpiť, kedy budú na kúpu pripravení.

 

Vchádzajú hostia, hneď pri vchode sú uvítaní, predstavení tímu, ktorý sa o nich bude počas ich pobytu v dome starať a prvých si hneď beriem a krok po kroku predstavujem dom, pre ktorý je deň otvorených dverí určený.

 

Ostatní hostia sú vtiahnutí do deja zábavného programu pod starostlivosťou organizačného tímu. Ten sa postará, aby im čas ubehol príjemne a rýchlo, kým prídu na rad a zoberiem si ich na starosť osobne a prevediem možno ich budúcim domom.

 

Dom im predstavujem postupne, v logickom slede od centrálnych miestností až po zóny kľudu v spálňach. Kladením otvorených otázok nechám hostí prirodzene rozrozprávať. Zisťujem kto bude mať rozhodujúce slovo pri kúpe domu, čo je pre nich kľúčové, čo rozhodne o tom, že si dom kúpia, ako dlho ho už hľadajú, či majú naň pripravené financovanie, dokedy dom kúpiť potrebujú a čo sa stane, ak by ten pravý, predsa len nenašli. Podľa ich odpovedí sa prednostne venujeme tým častiam domu, ktoré ich zaujímajú najviac alebo sa pri nich zastavíme dlhšie.

 

Na obhliadke som len ja a klienti, nik iní

Je to ich súkromná, až intímna záležitosť a takú má mať podľa mňa aj vážnosť. Zároveň sa mi otvára jedinečná možnosť v tom momente si vytvoriť s klientom dôvernejší vzťah a pochopiť ho, čo presne hľadá a predstavovať mu benefity, ktoré kúpou práve tohto domu získa.

 

Keď je prehliadka domu s klientmi na konci, odovzdám ich do starostlivosti organizačného tímu, aby sa o nich postarali a aby si mohli užiť príjemného prostredia domu s pohostením v príjemnej atmosfére zábavného programu. A tak v pokoji vstrebať myšlienky, ktoré si vytvorili o svojom možno budúcom domove.

 

Rozlúčka s hosťom – klientom je sladkou bodkou za celou návštevou a začína až vtedy, keď sa sám hosť rozhodne, kedy je ten správny okamih odísť. Kedy už má pocit, že má všetky potrebné informácie a načerpal dostatok atmosféry na to, aby sa mohol doma, v pokoji, rozhodnúť. Odchádza s kompletnými propagačnými materiálmi uloženými v mojich personalizovaných zložkách, ktoré prezentujú mňa ako realitného makléra, ktorý ich prehliadkou domu sprevádzal a s malou výslužkou, drobným spomienkovým darčekom s logom a kontaktom na mňa.

 

Podvečer klientovi ešte pošlem sms  s poďakovaním, že mi bolo cťou sa s ním zoznámiť a že som tu pre neho, ak by potreboval radu, či doplňujúcu informáciu o tomto dome alebo čomkoľvek z realitnej branže.

Zaujíma Vás za akú cenu som schopný predať práve tú Vašu nehnuteľnosť?

Zanechajte na seba číslo. Rád Vám ZADARMO ohodnotím Vašu nehnuteľnosť.